• Про нас
  • Доставка і оплата
  • Гарантія та сервіс
  • Статті та огляди
  • Контакти
  • Акційні товари

Обкатка нового човнового мотора

Дата: 04.12.2023 Переглядів: 14090 Коментарі: 0

Період обкатки - найважливіший час у роботі двигуна для човна. Грамотно проведена обкатка продовжить термін служби вашого нового підвісного мотора для човна і забезпечить якісну продуктивність. Правильно припрацьовані деталі Вашого нового підвісного мотора забезпечать початкову плавну роботу і змащення всіх рухомих частин (поршнів, шестерень, підшипників і т.д.).

Все про обкатку 2-х тактних двигунів для човнів (карбюраторні).
Усі карбюраторні 2-х тактні двигуни для човнів у період обкатки повинні працювати на подвійній дозі оливи протягом усього періоду обкатки, а це близько 10 годин. Звичайна норма співвідношення бензину до оливи обкатаного двигуна становить 50:1 (50 літрів бензину на 1 літр оливи, або на 1 літр бензину 20 мл оливи). У період обкатки ж слід використовувати співвідношення бензину до оливи 25:1 (25 літрів бензину на 1 літр оливи, або на 1 літр бензину 40 мл оливи). Спеціальне мастило, яке розроблене і використовується для двотактних двигунів для човнів, продається під маркуванням TCW3. Ніколи не використовуйте автомобільні моторні оливи або будь-які інші типи олив у Вашому 2-тактному підвісному човновому моторі. Також не рекомендується змішувати різні сорти бензину, змішування різних сортів бензину може спричинити гелеутворення, яке може спричинити закупорку фільтрів. Це може спричинити серйозні пошкодження двигуна через недостатнє змащення. Багато виробників рекомендують використовувати бензин марки 92, але ця рекомендація стосується Японії, США або Європейських країн, де за якістю бензину стежать і якщо заявлено 92, то наливають 92, а не 76. Про якість бензину в країнах СНД усім відомо, тому щоб не ризикувати ресурсом свого підвісного мотора, використовуйте бензин марки 95, буде менше проблем з ремонтом і обслуговуванням. В результаті роботи підвісного двигуна, в період обкатки з подвійною нормою оливи в суміші бензин/олива, буде абсолютно нормально, якщо Ваш двигун буде викидати більше диму, ніж зазвичай. Ви можете також помітити виділення оливи, що надходить з вихлопної системи протягом періоду обкатки. Це абсолютно нормально, і цей надлишок оливи не буде виділятися, щойно закінчиться притирання всіх деталей і почнеться надходження суміші бензин/оливи у співвідношенні 50:1. Після періоду обкатки, обов'язковою процедурою має бути відвідування сервісного центру та огляд фахівцями двигуна, а також заміна мастила в редукторі, після цього Вам зроблять відмітку в сервісній книжці про проходження ТО, і це буде наступним кроком до правильної експлуатації двигуна та збереження гарантії.

Тепер розглянемо різні режими обкатки для 2-х тактних двигунів для човнів різної потужності:

  • 2,5-3,5 к.с. - після першого запуску двигун прогріти на холостих обертах близько 10 хвилин; починаючи з десятої хвилини до 3 годин роботи двигуна регулювання ручкою газу допускається трохи менше ніж на 1/2 повного газу за обертів за хвилину від 500 до 3500; наступний етап після трьох і до п'яти годин роботи двигуна регулювання ручкою газу допускається трохи менше ніж на 3/4 повного газу за обертів за хвилину близько 4000; після 5 годин обкатки допускається робота двигуна на повному газу;
  • 5-140 к.с. - після першого запуску двигун прогріти на холостих обертах близько 10 хвилин; починаючи з 10 хвилин до 2-х годин роботи двигуна регулювання ручкою газу допускається трохи менше ніж 1/2 повного газу за обертів за хвилину 3000; наступний етап із другої до третьої години роботи двигуна регулювання ручкою газу допускається трохи менше ніж 3/4 повного газу, водночас можливе подання повного газу на 1 хвилину кожні 10 хвилин; починаючи з третьої та до десятої години обкатування регулювання ручкою газу допускається до 3/4 повного газу з оборотами за хвилину приблизно 4000, водночас можливе подання повного газу на 1 хвилину кожні 10 хвилин; починаючи з третьої і до десятої години обкатки регулювання ручкою газу допускається в 3/4 повного газу з обертами за хвилину близько 4000, водночас можливе подавання повного газу
Все про обкатку 4-х тактних двигунів для човнів.

УВАГА: 4-х тактні мотори продаються без залитого моторного масла в картер. Необхідно додати моторну оливу перед тим, як почнете заводити свій 4-тактний підвісний мотор. Недотримання цієї вимоги призведе до серйозного пошкодження вашого мотора.

Виробники різних 4-х тактних моторів для човнів рекомендують використовувати масло під маркуванням SAE 10W-30 або SAE 10W-40. А також використовуйте неетилований бензин тільки марки 95 (чому, написано вище). Після завершення періоду обкатки обов'язковою процедурою має бути відвідування сервісного центру та огляд фахівцями двигуна, а також заміна оливи в редукторі, після цього Вам зроблять відмітку в сервісній книжці про проходження ТО, і це буде наступним кроком до правильної експлуатації двигуна і збереження гарантії.

Про різні режими обкатки для 4-х тактних двигунів для човнів:

  • 4-30 к.с. - після першого запуску двигун прогріти на холостих обертах близько 10 хвилин; починаючи з 10 хвилин до 2-х годин роботи двигуна регулювання ручкою газу допускається трохи менше ніж 1/2 повного газу за обертів за хвилину 3000; наступний етап із другої до третьої години роботи двигуна регулювання ручкою газу допускається трохи менше ніж 3/4 повного газу, водночас можливе подавання повного газу на 1 хвилину кожні 10 хвилин; починаючи з третьої та до десятої години обкатки регулювання ручкою газу допускається до 3/4 повного газу з обертами за хвилину приблизно 4000, водночас можлива подача повного газу на 1 хвилину кожні 10 хвилин; починаючи з третьої і до десятої години обкатки регулювання ручкою газу допускається в 3/4 повного газу з обертами за хвилину близько 4000, водночас можливе подавання повного газу за обертів за хвилину
Поділитися у соц. мережах

Коментарі

Написати коментар

Рекомедовані статті